Nom nom

Idag var jag på intervju på Proffice. Skitkul! Älskar sådana där typiskt jobbiga situationer, när man sitter och svettas och ska visa sig från sin allra bästa sida, samtidigt som man får svara på en hel radda frågor. "Vem är DU på arbetsplatsen? Hur gör DU för att ta dig in i en ny grupp?" Som om att en enda människa svarar ärligt på de där frågorna. Jo-jag-gör-så-gott-jag-kan-och-hoppas-att-jag-ska-överleva-och-att-alla-ska-gilla-mig. Njet.

Måste sluta moffa bullar när jag har tråkigt. Träningen biter ju inte tag i min kropp om jag äter en massa skräp. Sänder ett meddelande genom telepati till kvinnan som skapat min kropp. MAMMA SLUTA BAKA SÅ GODA BULLAR!

Mvh
Fridas frodiga lår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0