4s

Jag har blivit med iphone. Har nog aldrig svurit så intensivt och använt så fula ord som jag gjorde när jag skulle sätta på den lilla plastjävelremsan som jag köpte för dyra pengar. FRUSTRATION OCH DUNKA HUVUDET I VÄGGEN. 

Det var första och sista gången jag använde "en plast(jävel)remsa som testats av militären typ" som den extremt serviceinriktade killen på 3 sa. Hade det inte varit för att vi klickade så bra så hade jag gått tillbaka och petat ut ögonen på honom.

Jag: Åh, mitt liv är komplett nu när jag har min iphone. 

3-killen: Hur kunde du överhuvudtaget leva innan du skaffade en iphone?

Jag: Ja, vad hade jag att vakna för på morgonen innan jag fick min iphone?

3-killen: Du var en förlorad själ, precis som jag själv var - innan jag fick min iphone.

Jag: Livet känns värt att leva igen.

3-killen: Ja, nu har du funnit meningen med livet - iphone.


Och så där höll vi på i säkert 5 minuter. Skönt att han fattade grejen.


3-killen: Vill du ha det stora eller det lilla skalet?

Jag: Det stora. Det känns...större?

3-killen: Mm, vi gillar stora grejer, du och jag.


Och där kände jag att klickandet avstannade och att det var dags att avlägsna sig från affären.

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0