Jag är ju bara 20 år!

Vänner förlovar sig, sätter bröllopsdatum och får till och med barn åt höger och vänster.
Konfirmanderna som går på högstadiet framstår numera som minifolket i mina ögon.
Jag ger råd till små tonåringar om ditten och datten.
Så... är jag inte längre en tonåring? Nope. Det var längesen jag var sixteen going on seventeen. Det var ages ago.

Drömde igår natt att min jämnåriga granne åkte utomlands och kom hem förlovad. I drömmen var jag stressad över att hon hittat någon före mig.

Drömde i natt att min syster och min bästa vän gifte sig. Stod i drömmen och hjälpte båda att hitta skor som passade sig på ett bröllop.

Ha! Någon bearbetar natt som dag. Inte konstigt att man blir tankspridd.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0