Easy peasy pumpkin peasy, pumpkin pie motherfucker

Började gårdagen med att försova mig. Eller, jag kom i tid till jobbet, men jag hann inte duscha. Med Ica-påsar under ögonen, inget smink och fett hår öppnade jag alltså dörrarna till BL. Jag har haft bättre dagar. 

Självklart hade vi mumsiga hantverkare på besök just den här dagen. Alla kvinnor mellan 20 och 55 utstötte med jämna mellanrum små belåtna läten.

"Har du sett den där solbrända killen som fixar högtalarna? Åååh!"  

"Mm, den mörhårige killen...Synd att man är gift. Och dubbelt så gammal."

Mm, eller synd att det var en flottig, hårig äckeldag. 

Men kvällen blev bra. Jag duschade (tack Gliss, tack Gilette) och gjorde mig drop-dead-gorgeous. Och gick på dejt.

Haaalleluja sjöng lilla kören i huvudet när jag nyponrosfräsch njöt mig igenom kvällen. Jag fick hålla handen och en kyss på kinden som avslut. Gullighet i dess renaste form.

Det var en fin kväll.

/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0