Bröööl

AAAAAAAAAAJ! Det känns som att någon hamrar på mina äggstockar med en KÖTTYXA. Har gått runt på jobbet och stönat och brööölat som en skengravid. Idag har jag förtjänat de 4 chokladbollar och 1 kexchoklad som så mystiskt råkade slinka ner i magen någonstans mellan "borde" och "inte". I'm in pain brother.

Annars då?

Jodå, träningsvärken sitter där den ska - i skinkorna - och jobbet är t r å k i g t. Det är nya extrapriser den här veckan = nya fel som ingen har upptäckt = stress och sura miner = bitterfittans återkomst.


Los bitterfittus - även kallad F.

Jag kan inte låta bli att le åt mina överretuscherade iphone-bilder. Jag ser ju ut som en rysk kulstöterska med råttfärgat hår och gula tänder egentligen. Oftast. Fast ibland är jag jefligt snygg, så där så att jag nästan skulle ragga på mig själv om jag fick chansen. 

Men så vaknar man upp med all den där svetten, håret som är slickat och elektriskt på samma gång och en svullen kropp. Celluliterna syns extra tydligt och allt ömmar. Särskilt självförtroendet.

Bitterfitta var det ja. En fantastisk sådan.

/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0