So let's set the world on fire

Blev tillfrågad om jag ville följa med ut ikväll. Visst, jag älskar att dansa och att umgås med fina flickor, ta en öl eller fem och känna pirret i magen - livet är ju så spännande! Men jag hatar det också, allt det där som kan bli så fel, osäkerheten, sliskiga fingrar och herpesläppar. 

Så nu sitter jag här med pyjamasbyxor och min nya bh (som ser ut att vara stulen från filmrekvisitan till Moulin Rouge). Bh-letandet är för övrigt  en kamp på liv och död - mina tuttar VS affärernas efterblivna storlekar. Så, när jag äntligen hittar en bh som passar och inte är en amningsbh/mormorsbh, då blir det ett köp. 

Efteråt står jag med håret slickat mot hjässan, med ett krampaktigt grepp om min stripp-bh och känner mig fattig. För alla bhar som inte kommer från H&M kostar en mindre förmögenhet. Det är dyrt att ha bröst. Eller nej, det är dyrt att köpa rätt storlek. Det är inte många år sedan jag själv stod där i provrummet på Change med min B-kupa och trodde att jag hade koll. Ja, dvs tills expediten mätte mig och gav mig en E-kupa.

Kvällens låt är den här---> http://www.youtube.com/watch?v=Sv6dMFF_yts

TONIIIHIIIHIIIIIIIIIIIIGHT WEEEEE AARE YOOOOUNG!

/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0