Man behöver inte veta allt

Jag har fått en låt på hjärnan:


http://www.youtube.com/watch?v=TbGWpLHSlsI


Mamma: Vilken låt är det du nynnar på?

Jag: Eeeeh, oj det vet jag inte riktigt..

Mamma: Tala om när du vet. Den verkar svängig.

Jag: Mm.


HAHAHAH. Skulle inte tro det.

Min mamma är en sådan som måste byta kanal på tv:n när det är minsta lilla naket, samtidigt som hon ylar "SNUUUUUSK" och kastar sig över den stackars familjemedlem som för tillfället råkar inneha fjärrkontrollen. Är man dum nog att trotsa tv-Hitler, t.ex. låtsas att man inte alls har fjärrkontrollen bakom ryggen, då lär man ångra sig djupt.

Det är därför vi oftast låter mamma välja tvprogram. Det är enklast så.

/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0