Dagens event

Idag tog jag ledigt från jobbet och åkte på världens event. Vi satte oss i en bil och drog till Ullared. "Jag behöver inte köpa något!" sa jag på ditvägen. Satt på hemvägen med två stora gula plastkassar bak i bilen. Fyllda! Överst låg ett antal plåtburkar. Burkar är fantastiska. Jag köpte ett tvåvånings-kakfat också. Måste sluta köpa kakfat nu, att dom är fina är inte en ursäkt för att ha hur många som helst. 

Stack direkt till kören på kvällen. Många låtar ikväll! Men det var ett skönt gung, thas what I like. Vår gitarrist har hoppat av, tråkigt att det ska behöva bli så...

Känner inte för att jobba imorgon.. Är jag ensam om att känna så?

/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0