Så står vi här men vi är bara vänner

JAG HAR KROCKAT MED BILEN IDAG!

Skulle jag kunna skriva. Egentligen var det bara ett litet "bump", jag och pappa hoppade till lite grand och bilen dog - ej att förknippa med kärringstopp. Jag blev påkörd bakifrån på en 30-50-sträcka av en man i mogen ålder, alltså var det inte mitt fel. SÅ GÅR DET NÄR MAN KÖR I RÖVEN PÅ FOLK. 

Jag och pappa stannade vid ett bageri och köpte semlor, och där försvann självdisciplinen vad gäller sötsaker. Igen.

Annars är jag rätt glad och lycklig för tillfället. Träffade F igår, var sjukt jobbigt till en början - båda satt och petade på varsin asgod kaka och stirrade ner i köksbordet - men stämningen blev snabbt bättre. Råkade falla tillbaka i gamla vanor för en stund, men blev snabbt klar i huvudet och förklarade att sådana fasoner inte gick för sig. Inte just nu, och antagligen inte senare heller. Jagärsingeljagärsingeljagärsingel. 

Lyckades prata litegrand med gammelexet också. Ett stelt samtal och någon tår senare kände jag mig lättad och lite sorgsen. Men fint var det. Han är fin, den där pojken.


Ja. En vanlig ***** muffin.

/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0