I väntan på sånt som är gott

Surpuppor hit och surpuppor dit. Gnag gnag, friktion på relation.

Hon är töntig, jag är töntig, han är töntig. Han är töntig, hon är töntig, jag är töntig. Jag är töntig, han är töntig, hon är töntig.

Säg rakt ut vad du surar över, om du nu kan sätt ord på det. Jag kan göra detsamma, när jag kan sätta ord på det... OM det kan bli konstruktivt. 

Det finns mycket att sura över... och det finns mycket att vara tacksam över!!


...
Vidare jobbar jag på att inte vara dum, att inte utnyttja min situation. Inte heller utelämna mig själv till något destruktivt. Hellre vänta på sånt som är gott än kasta mig in i sånt som drar tillbaka och ner igen.

Så här sitter jag och pluggar körkortsteori i väntan på nåt gott.
Än så länge har jag hållt mig i skinnet. Men det är svårt att hålla sig i det här skinnet.


M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0