Rosseeeel

Varför, varför, VARFÖR gör jag sådant som min hjärna skriker att jag absolut inte borde göra? Varför är mitt liv en enda stor, gråsvart gegga av dåliga val? Jag trodde att jag var färdig med allt sådant nu, eller i alla fall nästan. Fast jag är ju bara 21-going-on-22. Det finns så mycket mer piss att dricka, så många fler taggar att trampa på och så många paddor att förbanna. Jag är ung och dum - mest dum.

LIVSKRIS FÖR I HELVETE! känner jag för att svara varje gång någon frågar varför jag valde att göra si eller säga så. Jag vet ju inte själv, det bara blir så. Eh, varje gång.

Jävlar i min lilla låda vad jag inte orkar bry mig just nu. Jag kanske borde leva ensam. Typ föralltid. Jag kan bli en raggig 90-åring med snygga tuttar som inga prinsar och många paddor har försökt komma åt. Jag kan sitta där i min gungstol om 70 år och kasta tandproteser på folk och ge ifrån mig dödsrosslingar när jag vill ha uppmärksamhet.


Rossel rosseeeel. 

Yes nu dör hon.

Rosseeeel... HÄÄÄÄHÄÄÄHÄÄ!


Nej, usch vad det blev konstigt och tragiskt det här blev. Jag kanske ändrar det lite senare.

Nu ska jag gå och fortsätta fucka upp mitt liv.

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0